our-work3

פרסום בגוגל – למה זה כדאי?

דווקא עכשיו בתקופת הקורונה זה הזמן הנכון לפרסם ולשווק את העסק שלנו. שיווק העסק שלנו בעתות של משבר כולל הרבה מאוד יצירתיות והכי חשוב התמדה. אם נתמיד בשיווק העסק שלנו אז השיווק עצמו יהיה יעיל יותר. דווקא עכשיו כדאי להשקיע בתחום של פרסום בגוגל ולפרסם בגוגל את העסק שלנו. פרסום זה יכול לאפשר לנו להגיע ליותר לקוחות באופן וירטואלי ולהמשיך את הפעילות השוטפת של העסק גם דרך האינטרנט ומשלוחים שונים. 

פרסום בגוגל – כיצד זה מתבצע?

כאשר אנחנו רוצים לפרסם את העסק שלנו בגוגל לא כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא לפנות למומחים בתחום כמו מקדמי אתרים שיסייעו לנו בכך. מקדם אתרים טוב יוכל למתג את העסק שלנו ולבנות לנו תוכנית אסטרטגית שתבוא לידי ביטוי בעיצוב המסרים באתר שלנו ובכל הפרסומים באתר שלנו. פרסום בגוגל מתבצע על ידי בנייה ופרסום של אתרים, דפי נחיתה ופרסום אורגני וממומן. אנחנו יכולים לבחור לפרסם את העסק שלנו באופן ממומן או באופן אורגני או לשלב בין שני סוגי הקידום בגוגל.

פרסום בגוגל – לאיזה עסקים זה מתאים?

פרסום בגוגל מתאים למגוון רחב מאוד של עסקים. הפרסום במנוע החיפוש הגדול בעולם מתאים למעשה לכל סוגי העסקים. כי כל אחד מאתנו כאשר הוא מחפש מוצר או איש מקצוע פונה לגוגל בשביל למצוא אותו. הפרסום בגוגל מתאים בין השאר לעסקים כמו:

  • בעלי מקצוע
  • עורכי דין
  • חנויות בגדים ומעצבי בגדים
  • חנויות אלקטרוניקה
  • רואי חשבון
  • מסעדות

למעשה כל בעל מקצוע, עצמאי, חברה או חנות יכולים להרוויח הרבה מאוד מפרסום באינטרנט. כאשר אנחנו מפרסמים באינטרנט אנחנו מגיעים לכמות אנשים גדולה מאוד שמלכתחילה מחפשת את סוג השירות או המוצר שאנחנו מציעים.

פרסום בגוגל – האם זה באמת עובד?

השאלה האם פרסום בגוגל באמת עובד היא שאלה שהתשובה עליה יחסית. כאשר הפרסום נכון וטוב אז הוא עובד. בשביל שהפרסום שלנו בגוגל יעבוד אנחנו חייבים לדייק את המסרים ואת התוכן של השיווק שלנו. שיווק נכון מתחיל בתוכן מנצח. בשביל שהשיווק שלנו בגוגל יעבוד אנחנו חייבים לפנות למומחים בתחום שיסייעו לנו ויבנו לנו קמפיין שיווקי עם אסטרטגיה ברורה ובעלת מטרה. כאשר תהיה מטרה ברורה שנציב לפרסום שלנו יהיה לנו קל יותר להשיג אותה.

בסופו של דבר כאשר אנחנו מפרסמים בגוגל אנחנו נהנים מחשיפה גדולה מאוד שכמוה לא נזכה לקבל במקום אחר. הפרסום באינטרנט ומנועי החיפוש יכול לאפשר לנו להגדיל באופן משמעותי את אזורי העבודה של העסק שלנו כך שנוכל לעבוד בכל חלקי הארץ או אפילו בעוד מדינות בעולם. כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו אנחנו צריכים להדגיש את הייחוד שלו ואת מה שהופך אותו לעסק מוביל בתחומו. 

 

שתפו בכל הכח!